Contact met SRK Rechtsbijstand

Wilt u een zaak aanmelden?

U kunt uw zaak aanmelden via:

Klik hier als u meer wilt weten over het aanmelden van een zaak.

Heeft u vragen over uw lopende zaak of dossier?

  • E-mail: het e-mailadres van uw SRK-jurist vindt u in uw correspondentie.
  • Vermeld s.v.p. uw dossiernummer bij contact met ons.
  • Telefoon: 079-330 31 50  

Heeft u overige vragen?

Voor overige vragen kunt u contact opnemen via:

Telefonische bereikbaarheid

SRK is van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur telefonisch bereikbaar. Als u ons belt, staan we u zo snel mogelijk te woord. De maximale wachttijd is vijf minuten, gemiddeld heeft u binnen één minuut een medewerker aan de lijn.

Bij grote drukte kan de wachttijd soms langer zijn dan vijf minuten. U kunt dan uw nummer achterlaten en wij bellen u dezelfde dag terug.

Voor al onze nummers geldt het lokale tarief. 

Heeft u een klacht?

Als u niet tevreden bent is het belangrijk om zo snel mogelijk contact op te nemen met uw jurist. Een goed gesprek is soms al voldoende om uw onvrede weg te nemen en weer samen verder te kunnen werken aan uw zaak. Komt u er niet uit met uw jurist? Laat het ons dan weten. 

U kunt uw klacht op vier manieren aan ons kenbaar maken:

Klik hier als u meer wilt weten over het melden van een klacht.

Bezoekadres

Houtsingel 19
2719 EA Zoetermeer

Klik hier voor de routebeschrijving naar ons kantoor.

Veelgestelde vragen

Via deze link vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.


Voor alle juridische hulp