Contact met SRK Rechtsbijstand

Wilt u een zaak aanmelden?

Alles over het aanmelden van een zaak bij SRK vindt u hier.

Heeft u vragen over uw lopende zaak of dossier?

Wilt u meer informatie over een lopende zaak? De snelste weg naar een status-update vindt u hier.

Heeft u overige vragen?

Voor overige vragen kunt u contact opnemen via:

Telefonische bereikbaarheid

SRK is van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur telefonisch bereikbaar. Als u ons belt, staan we u zo snel mogelijk te woord. De maximale wachttijd is vijf minuten, gemiddeld heeft u binnen één minuut een medewerker aan de lijn.

Bij grote drukte kan de wachttijd soms langer zijn dan vijf minuten. U kunt ook uw nummer achterlaten en wij bellen u uiterlijk de volgende werkdag terug. Als u belt over een lopende zaak vragen wij u om uw dossiernummer in te toetsen. Uw SRK-jurist belt u dan terug.

Voor al onze nummers geldt het lokale tarief. 

Heeft u een klacht?

Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over SRK of haar medewerkers. Bekijk hier hoe u een klacht kunt melden.

Bezoekadres
Houtsingel 19
2719 EA Zoetermeer
Klik hier voor de routebeschrijving naar ons kantoor.

Veelgestelde vragen

Via deze link vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.


Voor alle juridische hulp