'Mijn SRK' per 14 mei niet meer beschikbaar

Vanaf maandag 14 mei is het klantportaal ‘Mijn SRK’ niet meer beschikbaar. U kunt niet meer inloggen en hiervan gebruik maken. 

Waarom?

Vanwege de verdere optimalisering van onze dienstverlening en meer efficiency voor u en onze klanten zijn wij bezig zijn met de ontwikkeling van een nieuw dossiermanagement systeem. Dit interne systeem is gekoppeld met het klantportaal ‘Mijn SRK’. Ons huidige ‘Mijn SRK’ sluit helaas niet aan op het nieuwe dossiermanagement systeem. Daarom wordt het klantportaal geheel vernieuwd en opnieuw ingericht. Het nieuwe klantportaal wordt completer en overzichtelijker, gebruikersvriendelijker, nog veiliger qua toegang en voorzien van een eigentijdse ‘look and feel’. Deze ontwikkeling vergt veel tijd en zorgvuldigheid. De verwachting is dat het nieuwe ‘Mijn SRK’ eind dit jaar of begin volgend jaar gereed is. 

Via e-mail, telefoon, website en post

Voor klanten met lopende zaken:
Totdat het nieuwe klantportaal er is, houden wij u op de hoogte van de voortgang van uw zaak via e-mail, telefoon of reguliere post. Voor vragen over lopende zaken kunt u gebruik maken van ons contactformulier. De informatie, die u kon inzien via ‘Mijn SRK’, bevindt zich ook in ons dossier en is altijd opvraagbaar bij uw rechtshulpverlener.

Voor u verandert er dus vrijwel niets: u heeft nog steeds inzage in alle documenten van uw zaak. Deze documenten worden per post of per e-mail met u gedeeld door uw rechtshulpverlener.

Voor klanten met nieuwe zaken:
Een nieuwe zaak kunt u aanmelden via ons formulier (snelste route) en per telefoon.
Onze excuses voor eventueel ongemak.

Vragen?

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u gerust contact opnemen met uw rechtshulpverlener via telefoon: 079 - 344 81 81 of per e-mail

SRK Rechtsbijstand


Voor alle juridische hulp