SRK schaft autoreply af

Op dit moment krijgt u als klant, wanneer u ons een e-mail stuurt, een automatische ontvangstbevestiging. Deze manier van werken wordt gewijzigd.

Vanaf 1 januari 2019 ontvangt u geen automatische ontvangstbevestiging meer van SRK, wanneer u een e-mailbericht stuurt. Deze ontvangstbevestiging biedt u namelijk geen duidelijke informatie over de vervolgstappen in uw zaak.
Uw behandelaar zorgt ervoor dat u altijd op de hoogte blijft van de vervolgstappen en contactmomenten in uw zaak. Zo weet u altijd waar u aan toe bent.

In het geval dat u geen behandelaar heeft, bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail nog wel via een autoreply.
Denk hierbij aan het moment van aanmelden van een nieuwe zaak of het melden van een klacht. In alle andere gevallen niet meer. 

Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Share:

Meer nieuws van SRK

Share:

Voor alle juridische hulp