SRK vernieuwt Front Office: Legal Service Center

De afgelopen maanden werkte SRK Rechtsbijstand aan het vernieuwen en verbeteren van de interne bedrijfsprocessen om de klant nog beter én efficiënter te helpen. Het Front Office is vernieuwd en heet voortaan: Legal Service Center. Dit nieuwe Legal Service Center zorgt er voor dat de klant één aanspreekpunt heeft bij de intakeprocedure en dekkingscontrole.

Een kleine terugblik 

Voorheen bestond het Front Office uit meerdere afdelingen. Verschillende mensen gingen voor u aan de slag om te kijken of wij uw juridische geschil op basis van de verzekeringspolis op konden pakken. 

Klant als uitgangspunt, SRK als aanspreekpunt

U bent als klant altijd het uitgangspunt. Daarom zijn wij continu op zoek naar verbeteringen in onze dienstverlening. In het nieuwe Legal Service Center zijn de afdelingen intake en dekkingscontrole samengevoegd. Zo heeft u bij de intakeprocedure één aanspreekpunt en weet u snel waar u aan toe bent. Onze Adviseurs Intake & Advies kunnen uw dossier namelijk snel erbij halen, beoordelen, omdat zij u persoonlijk spreken en zich niet opnieuw in uw dossier hoeven in te lezen. Dat scheelt u tijd en is efficiënt. Zo voorkomen we dat u uw zaak bij de intake opnieuw moet uitleggen. Bij complexe dekkingssituaties biedt het nieuwe Legal Service Center u polisspecialisten. Onze medewerkers overleggen met deze specialisten op het gebied van uw polis waarbij u nog steeds één aanspreekpunt heeft. 

Legal Service Center

Nieuwe telefonie

Naast het nieuwe Legal Service Center nemen we ook de nieuwste hardware op het gebied van telefonie in gebruik. Wat betekent dit voor u? Sinds 17 mei komen alle telefoons binnen bij het Legal Service Center. Ook uw telefoon naar uw rechtshulpverlener/behandelaar. Het Legal Service Center kan u informeren over de bereikbaarheid van uw behandelaar op het moment hij of zij bijvoorbeeld in gesprek is of buiten de deur is ivm een zitting. Of verbindt u door met de behandelaar als die beschikbaar is. 

Tussenpersoon

Met deze nieuwe werkwijze kunnen wij ook assurantiekantoren en verzekeraars beter van dienst zijn. 

Mocht u vragen hebben over onze nieuwe Legal Service Center, dan kunt u gerust contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder. 

Share:

Share:

Voor alle juridische hulp