Wat vinden klanten over SRK?

Klanttevredenheid

SRK houdt doorlopend klanttevredenheidsonderzoeken. Wij delen graag de resultaten met u. Wij zijn trots op de vele positieve beoordelingen die u ons geeft!

Hoe gaat zo’n onderzoek in zijn werk?

SRK wil dat u vanaf het begin het gevoel heeft dat uw zaak in goede handen is. Daarom krijgt u ongeveer zes weken na uw aanmelding een uitnodiging voor onze  eerste klanttevredenheidsonderzoek. We horen dan graag of u tevreden bent over het aanmelden van uw zaak en de eerste contacten met uw jurist.

Na afronding van uw zaak krijgt u een tweede klanttevredenheidsonderzoek. In dit onderzoek vragen wij onder andere naar uw tevredenheid over de afloop van de zaak en de tevredenheid over de jurist die uw zaak heeft behandeld.

Cijfers klanttevredenheid

Resultaten van het onderzoek van het afgelopen kwartaal treft u hieronder aan.

Hoe tevreden bent u over SRK Rechtsbijstand?8,2
Hoe tevreden bent u over de afloop van uw zaak?8,3
Hoe tevreden bent u over uw jurist?8,6

De resultaten zien op volledig gedekte zaken die in de periode 01-01-2017 t/m 31-03-2017 zijn afgerond.

Wat doen wij met uw antwoorden?

Door reacties van klanten weten wij wat goed gaat en wat beter kan. Hierdoor kan SRK zich blijven verbeteren. 

Uw reactie wordt gedeeld met de jurist die uw zaak behandeld. Bent u tevreden, dan is dit voor uw jurist fijn om te horen. Als u niet tevreden bent kan de jurist dit met u bespreken zodat u daarna samen verder kunt met uw zaak.


Voor alle juridische hulp